Tuesday, May 24, 2011

Kadang-kadang kan.. I nie banyak sangat fikir..(kadang-kadang aper.. selalu sangat! tipu la ko nie~) yer la kan.. Entah la.. sampai pandai cakap sorang-sorang..eh, tak tak tak! I tak cakap sorang-sorang..Nanti org cakap aku giler plak! mampus kene hanta g hospital bahagia aman sentosa nanti..ehe I nie memang kuat berfikir.. Sampai.. Mulut pun ekot sama.. So macam bercakap la.. tapi bukan.. actually, bukan saya sorang jer camtu..(eleh, nak sedapkan hati la tu..)
Tapi malu jugak kalau ada org tegur.. "Awak cakap sorang-sorang ker?" eh, tak la.. tengah hafal sifir 3..ehe sifir 3 aper? tak kan lah sampai tersengih-sengih pulak..kantoi!huhh~


Semenjak dua tiga menjak aku tak keje lagi nie.. hmph.. macam-macam la masalah datang kat aku..
Mungkin dugaan kot.. Sabor jer lah.. bende Nie la yang suroh aku kuat berfikir nie.. semalam pun tak dapat nak tido... banyak sangat fikir.. harap-harap jangan sampai botak kepala aku ni!
Memang la best tak de keje.. takde kene marah boss, takde kene sumpah customer, tak payah nak jaga hati staff, tak payah tulis nie tulis tu.. tak de tension lahh! best.. aman jer dunia kan!
TAPI~ Beg duit yang berat semakin ringan.. kalau berat badan makin ringan tak pe jugak.. shopping pun.. dalam mimpi jer la..huhu

No comments: